жеке оқу - оқытудағы тұлғаға бағытталған тәсілдер принципі
페이지 정보

본문
жеке оқу - оқытудағы тұлғаға бағытталған тәсілдер принципі [Подробнее...]
Жеке тұлғаға бағытталған оқыту технологиясы. Жалпы бірдей нормаларға сүйене отырып ұйымдастырылады. Үстіртін бағалауға тыйым салынады.Бақылауды мұғалім ұйымдастырады. Әркім өзін еркін сезініп, өзіне тән жеке қарқынмен жұмыс жасайды; — ұжымдық еңбек нәтижесі үшін жауапкершілігі артады.; — жеке тұлғаның өзін. Тақырыбы:Жеке тұлғаға бағытталған оқыту технологиясы арқылы оқушылардың сабақ үстіндегі жұмысын ұйымдастыру. Жоспары: 1.Мақсаттылықтың ұйымдастырылу деңгейі. 2.Үй жұмысын өздігінен орындауға арналған нұсқаулар. Яғни, оқытуды жеке тұлғаға бағдарланған оқыту арқылы жүргізу қажет, өйткені орта оқушыға, білімдерді, іскерліктерді және дағдыларды меңгеріп. Жеке тұлғаға бағыттап оқыту түсінігі 2. Жеке тұлғаға бағытталған оқытудың моделін құру 3. ЖТБО технологиясын қолдану барысында оның. Ұжымдық жұмыстың жеке тұлғалық бағыты саралап оқыту қажеттіліктерімен айқындалады. Саралап оқыту оқу ісін білімденушілердің бейімділіктерін, мүдделері мен байқалған қабілеттерін. Жеке тұлғаға бағытталған әдісті іске асыру жағдайы туралы білу үшін, білім алушылардың көп саны қамтитын жан-жақты зерттеу қажет. Тұлғаға бағытталған оқыту теориясындағы оқу процесі. Шағын топтарда оқытуды ұйымдастыру. Информатикада тұлғаға бағытталған оқыту технологиясы. Білім. Луначарский. Жеке тұлғаға бағдарланған білім берудің мақсаты адамды қолдау, дамыту, онда өзін-өзі жүзеге асыру, өзін-өзі дамыту, өзін-өзі тәрбиелеудің тетіктерін. 1.Жеке тұлғаға бағытталған оқыту Жеке тұлғаға бағытталған оқыту түрі: Оқыту мақсаты: Оқу мақсаты айқын білінеді. Сабақтың білімдік,тәрбиелік және оқыту мақсаттарының шекараларын нақты. БАСТАУЫШ МЕКТЕПТІҢ ОҚУ ҮРДІСІНДЕ ЖЕКЕ ТҰЛҒАҒА БАҒЫТТАЛҒАН ОҚЫТУ 2.1 Бстауыш мектеп оқушыларының жеке тұлғалық 2.2 Жеке тұлғаға бағыттап оқыту технологиясын. Әркім өзін еркін сезініп, өзіне тән жеке қарқынмен жұмыс жасайды; — ұжымдық еңбек нәтижесі үшін жауапкершілігі артады.; — жеке тұлғаның өзін. Жеке тұлға дегеніміз-адамның арнайы білім алу және даму аясын білдіретін педагогикалық категория. 2. Адам "жеке тұлға болу" тәжірибесін, яғни жеке тұлға функцияларын атқара білу тәжірибесін меңгеруі тиіс. В.В.Сериков жеке тұлғаға бағдарланған білім беруге тән заңдылықтарды атап көрсетеді: 1. Ұжымдық жұмыстың жеке тұлғалық бағыты саралап оқыту қажеттіліктерімен айқындалады. Саралап оқыту оқу ісін білімденушілердің бейімділіктерін, мүдделері мен байқалған қабілеттерін.
евровидение в ереване, евровидение казахстан ол аптека.ру тольятти, спид леруа мерлен лестницы на второй этаж, готовые лестницы леруа мерлен қазақстан ұлттық арнайы жобалар, қазақстан телеарнасы бауырлар неге жолым ауыр, жолымды қалай ашуға болады географиядан аудандық олимпиада тапсырмалары, география олимпиада тапсырмалары 2023 жазба әдебиеті дегеніміз, жазба әдебиетінің ауыз әдебиетінен айырмашылығы экстремизм мен терроризм, экстремизм мен терроризм слайд макроэлементтер тізімі, макроэлементтерді nk p бос орындарға жазыңыз
құз басындағы аңшының зары толық нұсқасы
гиперактивный баламен жұмыс
мен еліме не беремін эссе
москва юрга маршрут на поезда кристалл алкоголь москва
дея гастроэнтеролог
.
==============================================================
~~~~~ love story мелодия скачать ~~~~~
==============================================================
.
- 이전글What's The Current Job Market For Asbestos Attorneys Philadelphia Professionals Like? 24.10.23
- 다음글11 Ways To Completely Sabotage Your Blown Double Glazing Repairs Near Me 24.10.23
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.