дидактикалық принциптер жүйесі - оқытуды ұйымдастырудың жеке-дара форм…
페이지 정보

본문
дидактикалық принциптер жүйесі - оқытуды ұйымдастырудың жеке-дара формалары: [Подробнее...]
Мақсаты: Қазіргі оқытуды ұйымдастырудың басты формасы сабақ туралы теориялық түсінікті толықтыру, білімді бекіту. Жоспар: 1. Бүгінгі мектептегі оқытудың негізгі формалары. 2. Жеке-топтық форманың дамуы сияқты оқытудың аудитория-сабақтық жүйесі пайда болады. Осыған байланысты жеке түрде оқытудың дидактикалық негіздерін өңдеуге қажеттілік туды. Оқытуды. Оқытуды ұйымдастыру формалары. Қазіргі сабақ. Оқыту әдістеріне сипаттама. Ulagat. Оқытуды ұйымдастырудың түрлері жайлы түсінік. Оқытуды жүзеге асыруда білім мен оқытуды ұйымдастыруда. Әрбір тұлғаның жас және дара ерекшеліктеріне байланысты таным әрекетін ұйымдастыру. Оқытудың мақсаттары, 3 педагогикалық кеңес хаттамасы балабақшадағы мазмұны, сапасы мен әдіс-тәсілдерінің өзгеріп, жаңарып, толықтырылуы. Жеке. Оқытуды ұйымдастыру формалары: дәрістер мен семинарлық сабақтар, зертханалық және практикалық жұмыстар. Дәріс және семинар, зертханалық және практикалық сабақтардың тарихы. Жеке-топтық форманың дамуы сияқты оқытудың аудитория-сабақтық жүйесі пайда болады. Осыған байланысты жеке түрде оқытудың дидактикалық негіздерін өңдеуге қажеттілік туды. Оқытуды. Дидактикалык принциптер тарбиялоонун жалпы максаттарына жана окутуу процессинин закон ченемдүүлүктөрүнө ылайык мектептин окуу ишинин мазмунун, уюштуруу формаларын жана методдорун. Сабақтың түрлері және оның дидактикалық құрылымы. Семей 2015 ж. 1. Сабақ оқу жұмысын ұйымдастырудың негізгі формасы. 2. Сабақ, оған қойылатын талаптар. 3. Сабақтың типтері мен құрылымы. 4. Оқытуды ұйымдастырудың ерекше түрі оқушылардың бірнеше күн бойы бір не екі пәнді оқуы. Осылай оқыту Вальдорф мектептерінде бар. 1. Оқу жұмысын ұйымдастырудың негізгі түрі — сабақ. Дидактиканың міндеті білім мазмұнын, оқыту әдістерін және оқытуды ұйымдастыруды ғылыми тұрғыдан негіздеу. Дидактика "Нені оқыту керек?", "Қалай оқыту керек?". Дидактикалық принциптер оқытудың мазмұнын, ұйымдастыру түрлерін, әдістерін оқытудың мақсаты мен заңдылықтарына сай анықтайтын қағидалар жүйесі. Оқыту. By ГН Губайдуллина Cited by 2 — Берілген оқу құралының негізгі мақсаты педагогиканы оқытудың тео- риялық жəне əдістемелік аспектілерін баяндау болып табылады. Оқытуды ұйымдастырудың формалары. A) Сабақ. B) Үй жұмысы. C) Дәріс. D) Экскурси. E) Әңгіме. F) Байқау. G) Тестілеу. H) Оқулықтар. {Дұрыс жауабы} = А,B,D. Ұйымдастыру формасында оқытудың мақсаты, мазмұны мен әдістері бірыңғай жүзеге асады. Қоғамның даму тарихында жас ұрпақты оқытудың ұйымдастыру тәсілдері де өзгеріп тұрады. Оқыту жұмысын ұйымдастырудың тарихында, оның негізінен үш түрлі формасы қалыптасқан: жеке –дара, топтық және.
екінші дүниежүзілік соғыс сипаты, 1 дүниежүзілік соғыс себебі бүкіләлемдік желі ғаламтор информатика 10 сынып кітап, урсоцид до еды или после 10 сынып информатика қоғамдық-гуманитарлық бағыт
географиялық қабықтың мәнін қалай түсінесіңдер
орын ауыстыру теңдеуі
hiro 5000 текст
кинотеатр кокшетау синема расписание
мəңгілік ел идеясы ме
требуется в атырау на сегодня
.
==============================================================
~~~~~ а?ылшын т?л? п?н?н?? бер?лу? туралы аны?тама ~~~~~
==============================================================
.
- 이전글Everything You Need To Be Aware Of Incline Treadmill Foldable 24.10.20
- 다음글Are You Able To Research Average Cost Of Car Diagnostic Uk Online 24.10.20
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.